کمان
21,000,000 تومان
شماره آگهی: 46038
کمان

توضیحات آگهی

تپانچه پی سی پی چند منظوره برند رکسی مکس مدل RP، یک تپانچه  بسیار باکیفیت و درجه یک است که قدرت سرعت و تطبیق پذیری را به صورت یک جا به شما ارائه می کند. این تپانچه بادی با کالیبر 5.5 میلی متری خود قدرت فوق العاده 20 ژول را در اختیارتان می گذارد که به نسبت کالیبر و همین طور اندازه، فوق العاده می باشد. از دیگر مشخصات تپانچه پی سی پی رکسی مکسی آر پ، می توان به حجم مخزن 50 سی سی، وزن خوب و مناسب 1 کیلوگرم و همین طور طول لوله 20 سانتی متری آن اشاره نمود. یک حسن بزرگ این محصول خوب قابلیت تبدیل آن از یک تپانچه بادی به تفنگ پی سی پی می باشد، به طوری که کافیست به انتهای تپانچه قنداق وصل کنید تا یک تفنگ پی سی پی فوق العاده را در اختیار بگیرید.  ظرفیت خشاب تپانچه پیش رو 7 تیر و مناسب هدف زنی تفریحی و مسابقات تیراندازی است.
سرعت تپانچه پی سی پی RP در حدود 168 متر بر ثانیه بوده و در دسته تپانچه های با استانداردهای پیشرفته می باشد. Reximex RP توسط تیراندازان راست دست یا چپ دست قابل استفاده بوده و درای محل نصب دوربین و … است. این کلت بادی بسیار خوش دست و ظاهری زیبا دارد، روی قنداق تپانچه بادی جای انگشت طراحی شده است که موقع تیراندازی فرد تیرانداز عملکرد خوبی داشته باشد.

به همراه دوربین دیسکاوری و سایلنسر و همراه کیف

این تفنگ نو می باشد و در حد چند تیر با آن زده شده است

شکاره – مرکز خرید لوازم شکار و طبیعت گردی

رز هاستل – اولین هاستل فول امکانات استان خوزستان

آخرین آگهی‌ها

سایت کمان مرجع اصلی خرید و فروش تفنگ بادی دست دوم در ایران است که می توانید بهترین مدل های انواع تفنگ بادی را به قیمتی بسیار مناسب و بدون واسطه در آن بخرید یا تفنگ بادی خود را به بهترین قیمت به فروش برسانید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تپانچه پی سی پی رکسی مکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتاقانه در انتظار نظرات شما هستیمفرم نظرسنجی
+