کمان
کمان
camb چگونه در شرایط شیوع کرونا در کمان معامله کنیم؟

چگونه در شرایط شیوع کرونا در کمان معامله کنیم؟

چگونه در شرایط شیوع کرونا در کمان معامله کنیم؟

همه چیز تغییر کرده. ویروس کرونا جدای از سلامتی، در حال تاثیر گذاشتن در سبک زندگی ماست و زمان مشخصی برای توقف این بیماری در دسترس نیست طبیعی است در چنین شرایطی کمان و کاربران آن نیز دستخوش این تحولات شده باشند.

کمان سعی کرده تا حد امکان با ارائه راهکارهایی آسیب‌های بهداشتی و اقتصادی این بیماری را کاهش دهد. که با غیرحضوری شدن معاملات خریدار و فروشنده را به یکدیگر معرفی نماید.

اما در شرایطی که هنوز باید در خانه بمانیم و بعضی از کاربران کمان به چشم منبع درآمدی به خرید و فروش روی آن نیازمند چه باید کرد؟ آیا می‌توان در ضمن عمل به توصیه‌های بهداشتی، در کمان کالاهای نو و دست‌دوم را داد و ستد کرد؟ پاسخ مثبت است.

.توصیه‌های عمومی برای معامله در کمان

• کیفیت آگهی‌تان را ارتقا دهید
اگر فروشنده‌اید، تا جای ممکن اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تری درباره کالا وارد کنید و ایرادات آن را نیز به طور کامل ذکر کنید. از تصاویر واضح و دقیق استفاده کنید که ایرادات کالا در آنها مشخص باشد. با این کار خریداران واقعی‌تر را جذب می‌کنید و از ملاقات‌های بیهوده و بی‌نتیجه که سلامتی شما و اطرافیانتان را به خطر می‌اندازند، پرهیز می‌کنید.

• با مشتریان بیشتر همکاری کنید

با مشتریان بیشتر همکاری کنید.در صورت نیاز با آنها قرار ملاقات ویدیویی ترتیب دهید تا بتوانند کالا را از این طریق ببینند و سوالاتشان را بپرسند.

• کالای مورد معامله را ضدعفونی کنید

اگر فروشنده‌اید، حتما پیش از ارسال کالا، آن را ضدعفونی و بسته بندی کنید. اگر هم خریدارید حتما پس از تحویل، کالا را ضدعفونی کرده و دستان خود را بشویید.

• از پیک موتوری استفاده کنیدبرای حفظ فاصله فیزیکی و رعایت بهداشت می‌توانید فعلا به جای ملاقات حضوری و پس از هماهنگی با خریدار از پیک موتوری استفاده کنید. اما نکات امنیتی را مثل همیشه فراموش نکنید. از پیک موتوری بخواهید تنها پس از دریافت پول یا پس از اینکه خریدار کالا را رویت کرد و پول را به حساب شما واریز کرد، مرسوله را به خریدار تحویل دهد. اگر خریدارید، از واریز مبالغ تحت عنوان بیعانه و… اجتناب کنید. همچنین بدون مشاهده و بررسی کالا، اقدام به پرداخت مبلغ آن نکنید.

• در فضای امن قرار بگذارید

اگر لازم است که حتما حضوری کالا را ببینید بهتر است در خانه نباشد. در فضایی باز و در طول روشنایی روز این قرار را بگذارید. اگر باز هم اجبار به حضور در منزل برای رویت کالاهایی مثل یخچال یا ماشین لباس‌شویی بود با رعایت کامل موازین بهداشتی (ماسک، دستکش و استفاده از محلول ضدعفونی و رعایت فاصله) حاضر شوید.

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی هم وطنان.

اینستاگرام سایت کمان

لینک دیگر مقالات سایت کمان:

آیا از مقاله چگونه در شرایط شیوع کرونا در کمان معامله کنیم؟ راضی بودید؟

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتاقانه در انتظار نظرات شما هستیمفرم نظرسنجی
+