کمان
کمان
تفنگ بادی هاتسان

1انواع ویژگی های تفنگ بادی هاتسان به همراه مزایای استفاده از این مدل از تفنگ ها

تفنگ بادی هاتسان محصول کشور ترکیه و کمپانی هاتسان می‌باشد. این کمپانی تجربه زیادی در ساخت انواع تفنگ‌های بادی و پی‌سی‌پی دارد و محصولات خود را به کشورهای زیادی صادر می‌کند.

ساختار تفنگ‌های بادی هاتسان به دو صورت فنر‌پیستون و نیرو‌پیستون می باشد. این دسته از تفنگ‌ها برای شکار و تفریح طراحی و تولید شده اند. تفنگ‌های بادی هاتسان در دو نوع کالیبر تولید می شوند که شامل کالیبر 4.5 و 5.5 است. تمامی تفنگ‌های این کمپانی با گارانتی طلایی به مشتریان عرضه می‌‌گردند.

  تفنگ بادی هاتسان ویژگی‌های زیادی دارد

انواع تفنگ‌های بادی هاتسان

تفنگ بادی هاتسان خود در مدل‌ها و اندازه‌های متفاوتی ساخته می‌شود که هر‌کدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را داشته و برای اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله تفنگ‌های محبوب و کاربردی این کمپانی می‌توان به تفنگ هاتسان 1100 تی اچ، هاتسان 125 اسنایپر و هاتسان رنجر 1100 ایکس و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

قدرت هر کدام از این تفنگ‌ها با دیگری متفاوت می‌باشد و همچنین وزن آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. اما به طور کلی می‌توان گفت که تمامی انواع این تفنگ‌ها برای شکار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع تفنگ های بادی هاتسان

مزایای استفاده از تفنگ‌های بادی هاتسان

حال که تا حدودی با تفنگ‌های بادی هاتسان آشنا شدید نوبت آن است بدانید که مزایای استفاده از تفنگ‌های بادی هاتسان چیست؟ هنگامی که قصد خرید یک تفنگ را داشته باشید مطمئنا برند‌های زیادی به ذهن شما خواهد آمد اما چه چیزی سبب شده است که تفنگ‌های برند هاتسان به عنوان یک اولویت در انتخاب برند شما قرار بگیرند؟

هر‌کدام از افراد فاکتور‌های متفاوتی در هنگام خرید تفنگ‌های بادی دارند. یکی ویژگی‌‌های مثبت کمپانی هاتسان این است که مطابق تمامی سلایق اقدام به تولید تنوع زیادی از تفنگ‌های بادی و پی‌سی‌پی نموده است.

این تفنگ‌های بادی ضمن داشتن تنوع بالا قیمت‌ها و تعرفه‌های مناسبی نیز دارند. در واقع کمپانی هاستان در هنگام تولید این تفنگ‌ها بودجه تمامی مشتریان را نیز در نظر گرفته است.

توان خروجی این تفنگ‌ها بسته به نیاز و نوع کاربرد شما نیز متنوع است و کالیبر آن نیز بر اساس مورد مصرف شما تعیین می‌شود. پس تا به اینجا متوجه شدید که با وجود این همه تنوع و حق انتخاب قطعا می‌توانید تفنگ مورد نیاز خود را از این برند تهیه کنید.

فنربندی تفنگ‌های هاتسان بسیار قدرتمند است به نحوی که با یک بار پر کردن این تفنگ بادی می‌توانید شلیک بسیار قدرتمندی را تجربه کنید. این تفنگ از نظر قدرت و توانایی می‌تواند با تفنگ‌های قدرتمند پی‌سی‌پی نیز برابری کند.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه تفنگ‌های هاتسان این است که متناسب با شرایط خود می‌توانید قنداق‌های تفنگ را تعویض کنید. برای مثال هنگامی که قصد گردش را دارید می‌توانید از قنداق‌های سبک‌تر استفاده کنید تا خسته نشوید. البته لازم به ذکر است که ساختار تمامی قنداق های تفنگ بادی هاتسان بسیار سبک است و به آسانی می توانید آنها را حمل کنید.

مزایای استفاده از هاتسان

کاربرد تفنگ‌های بادی هاستان

با توجه به این که تفنگ‌های هاتسان طراحی سبک و مناسبی دارند می‌توانند برای شکار مورد استفاده قرار بگیرند.

مقایسه انواع تفنگ‌های بادی هاتسان

در این قسمت به بررسی و مقایسه مدل‌های مختلف تفنگ‌های بادی هاتسان خواهیم پرداخت.

ساختار تفنگ فنر‌پیستون هاتسان

از اجزای این تفنگ‌ها می توان به فنر، پیستون و ماشه اشاره کرد. مسلح کردن این دسته از تفنگ‌ها با استفاده از نیروی ماهیچه‌های بدن صورت می گیرد. هنگامی که ماشه چکانده می‌شود و تفنگ به جلو رانده می‌شود فشاری در حدود 150 تا 200 بار ایجاد می‌شود که مقدار قابل توجهی است. در واقع مکانیسم عمل این دسته از تفنگ‌ها بر پایه فشار متقابل پیستون و فنر می باشد.

تفنگ فنر پیستون هاتسان به سه روش زیر مسلح می شود:

  • کمر شکن
  • اهرم از بغل
  • اهرم از زیر بغل

از جمله مزایای این تفنگ‌ها این است که در هر مکان و شرایطی قابل استفاده می‌باشند. همچنین قیمت این تفنگ‌ها بسیار مناسب بوده و در صورت خراب شدن به آسانی قابل تعمیر می‌باشند. البته معایب خاص خود را نیز دارند که از جمله آن می توان به کاهش دقت و لرزش فنر آن‌ها اشاره کرد.

ساختار تفنگ فنر‌پیستون مدل هاتسان

ساختار تفنگ نیترو‌پیستون هاتسان

ساختار این تفنگ تا حدودی مشابه با تفنگ بادی هاتسان فنر‌پیستون است اما این تفنگ به جای فنر از هوا محبوس شده است. هنگامی که ماشه چکانده می‌شود هوای محبوس شده با فشاری در حدود 100 بار به سمت جلو حرکت می‌کند و پس از هدایت شدن ساچمه به داخل لوله با فشار زیادی از تفنگ خارج می‌شود.

این تفنگ با نام تجاری Vortex معروف است و معمولا از گاز نیتروژن پر شده است. از مزایا و برتری‌های این تفنگ نسبت به مدل فنر‌پیستون می توان گفت که گاز محبوس در این تفنگ برخلاف فنر مدل فنر‌پیستون ضعیف نخواهد شد و برخلاف این مدل لرزش فنر نخواهد داشت. همچنین دقت آنها بسیار بالا بوده و از معایب آنها می‌توان به تعمیرات سخت تفنگ اشاره نمود.

 ساختار نیترو‌پیستون مدل هاتسان

جنس تفنگ‌های بادی هاتسان

جنس تفنگ بادی هاتسان با توجه به نیترو‌پیستون و یا فنر‌پیستون بودن آن متفاوت است. در واقع می‌توان گفت که جنس این تفنگ‌ها تابع جنس قنداق به کار رفته در آن‌ها می باشد. این قنداق می‌تواند از ماده‌هایی مانند چوب و یا ماده‌های سبک‌تر ساخته شود. برای مثال جنس قنداق‌های به کار رفته در این تفنگ می‌تواند فلزی، چوبی و یا فایبر‌گلاس باشد.

خصوصیات فنی تفنگ‌های بادی هاتسان

از خصوصیات فنی تفنگ بادی هاتسان می‌توان به کاربردی بودن وسایل جانبی آن اشاره کرد که شامل صدا‌خفه‌کن، دوربین و قنداق است. در ضمن باید بدانید که شیوه مسلح شدن این تفنگ‌ها با یکدیگر یکسان نبوده و هر کدام از آنها به شیوه خاصی مسلح می‌شود.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌های گوناگون مربوط به این تفنگ‌ها را از وبسایت‌های آنلاین فروش آن‌ها مطالعه بفرمایید و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید و ثبت سفارش تفنگ مورد‌نظر خود نمایید.

ما در این مقاله تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم تمام ویژگی ها و انواع این تفنگ های بادی مدل هاتسان را برای شما بیان کرده و هر کدام را به طور کامل توضیح دهیم.

محصولات مرتبط :

مقالات مرتبط :

ما را در اینستاگرام دنبال کنید .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشتاقانه در انتظار نظرات شما هستیمفرم نظرسنجی
+